I'VE HAD SO MANY WORDS, BUT I HAD NO COURAGE

Hej igen min gamla, fina blogg. Här sitter jag fortfarande fast i bitterljuva helsingborg. Med samma gamla jobb sen tre år tillbaka, samma bittra och gråa vardag. Vart tar dagarna vägen? Ångesten börjar långsamt äta upp mig och jag vill bara härifrån. Samtidigt som jag känner mig för feg för att lämna allt, men i slutändan, vad är det jag igentligen lämnar?

Jag vill få lite mer perspektiv på grejer, känna att min omgivning inspirerar mig, känna att jag gör någonting viktigt och betydelsefullt. Men det är mission impossible här ju? Hur får man motivationen, tummen ur röven?
Tycker synd om dig bloggis att jag alltid ska klaga och vara miss depressed när jag är här, men what to do liksom.

Jag har lite planer på g, men det är inget som ens är säkert. Fuck, jag hatar och vänta! Jag har absolut inget tålamode, jag vet inte ens vad tålamode är, typ. Så jag får helt enkelt vänta, försöka tänka på annat.

_______________________________________________________________________________________

sååååå, vad har jag gjort idag då? Jo, shoppat! Det kommer några dagar i månaden, dem röda dagarna det vill säga, då det enda som gör mig pytte lite glad är shopping, så idag fick jag i mig lite glädje. Tack gode gud för det, annars så vet jag inte om jag hade hamnat på kumla eller någonting för så mycket ilska jag har i mig.
Sedan så jobbade jag, tror nog att det var 10 pers på hela kvällen, helvetes fan skit var tråkigt det var där och rulla tummarna liksom.

________________________________________________________________________________________

"Someone who says sunshine brings happiness has never danced in the rain"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0