THE MOST DIFFICULT PHASE OF LIFE IS NOT WHEN NO ONE UNDERSTANDS YOU; IT IS WHEN YOU DON'T UNDERSTAND YOURSELF

Friday, friday. Bra dag, vaknade upp kl 12.00 av att jag inte kunde röra mig för den träningsvärken som hade tagit över HELA min kropp. Det krävdes lite serie tittande med olivia, tio koppar kaffe och mat för att jag skulle klara av att gå ner till jobb och försöka jobba. puuuh. Det jobbigaste idag har dock nog varit och skicka iväg dem jäkla mejlen till företagen, palla liksom. Imorgon får jag skicka mer..

Om ni ville veta, igår var det en sån CAN-I-PLEASE-TAKE-THE-POOP-IN-A-DOGGYBAG?! dag.. hemsk dag, mådde fruktansvärt dåligt och ville igentligen bara ligga under täcket hela dagen, tycka synd om mig själv och slippa jobba.
wham pham, nu är klockan fan ta mig halv fyra, jag och min träningsvärk ska ju dra och träna imorgonbitti???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0