I DRANK COFFE AND READ OLD BOOKS AND WAITED FOR THE YEAR TO END

2011 var ett fantastiskt år. Resor, äventyr, hemligheter, kärlek, sorg, gråt, lycka, värme. En del av en massa känslor. 2011 för mig var ett känslomässigt år, ett år där jag själv började lära känna mig själv och VÅGADE visa känslor. Känslor jag inte ens visste fanns. Vad är det för påhitt Gud har skapat? VI HAR FÖR MYCKET KÄNSLOR, det lärde jag mig detta året. För mycket dramatik och sånt hittepå.

Jag vill att mitt 2012 ska bli det bästa året i mitt liv. Jag vill vara på resande fot den största delen av året, upptäcka nya saker och träffa nya människor. Det är nog mitt prio mål 1! Sen att jag vill gå ner tio kilo, sluta röka, sluta dricka och sluta va bitter är en annan femma. För sen sitter jag endån där med en flaska vin, en cigg, en kladdkaka och klagar.




Så när vi endån är igång. Snälla söta Gud, tomten, påskharen??? Låt mig få gifta mig med en man som ryan. AMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0