FEEL FREE, I'LL BE YOU'RE DREAM TONIGHT

PALLA. Jag ska ju igentligen vara glad överallt jag fått ett jobberbjudande redan nu i Norge. Gissa vad det är? SERVITRIS JOBB PÅ EN ITALIENSK RESTAURANG. man bah, Jaha drar vi till samma jobb fast i ett annat land. Vet inte, det får bli min plan b om jag inte får jobb på fabrik eller lager (bättre betalt ju) eller rensa fisk MIN FETAST DRÖM JU! Gå och lukta fiskfitta var daaah!

Nu måste jag sova, fast jag kan inte. Jag har druckit för mycket kaffe idag igen. Men imorgon så ska jag endån upp tidigt och träna ett grrrrymt pass med olivia. Ska träna tills jag dör då typ. Men först, en cigg!
ÖH hatar cigg, måste sluta!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0