myys

Livet börjar bli lite enformigt. Jobb, träning, vina, mysa, fika. Eller jag vet inte, jag trivs faktist med det på ett sätt. De känns så säkert. Allt snack om Illuminati och världens undergång får mig att vilja gömma mig i min säng med min mamma förevigt. Att människor är så jävla onda, maktgalna och pengagalna, det är helt jävla sjukt! Emelie for president, då hade världen sett ut som i My little pony, alla springer och är glada och får gratis glass!! PIGGELIN VAR DAG! Alla hade varit snälla mot varanra och falskhet och grymhet hade inte funnits. Sen förstår jag att man måste dö, men då skulle man dö när man var hundra år i en överdos pga glass.

Sen då, London om ca två veckor. Fan flygplan, öh. Inte nog med det som hände i Ryssland så va de ju 11 september idag med. Usccch. Det är nog min värsta mardrömm, dö i en flygkrasch, eller bli uppäten av en haj. Eller typ trilla i ett fett hål med lava. Eller bli uppäten av en fågel, fyfan hatar fåglar.
De känns som om jag aldrig kommer flytta ifrån Sverige, de e så tryggt här och ja älskar det endån. Jag ska ta mig fan nog flytta till stockholm, oh vad mys, julia?!
så fint och jäääätte nödvändigt blogginlägg, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0