WORDS MEAN THINGS




OH shopping abstinens, me so saad. Jag har ju köp stopp för kläder nu till januari har jag tänkt. Dock tror jag det bara kommer hålla till november men wtf. Jag ska iallafall köpa det super fina klädskåpet där uppe! visst är det fint?! Och det är ju inte kläder så det tycker jag att jag får!! Sen en KOMATTA, oh jag vill ha en sån i mitt rum, så mys. Kanske blir av denna månaden då jag såg att den inte var så dyr som den från ZARA HOME. Ma me liki velly much. Fuck jag vill ha dem mysiga koftorna ossåå. Jag vill ha allt förstår ni? Terapi måste jag ha.. Så nu är jag trött efter 10 h jobb, måste sova för att klara av tio timmar imorgon med, puss!
Vet ni vad jag tänkte på? ACK & VE vad dem mysiga koftorna hade hängt fint i mitt nya klädskåp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0