SORRY SEEMS TO BE THE HARDEST WORD

Hemma efter en kväll på jobb. Tänt en massa vanilj doftljus i rummet och lyssnar på mys-musik. Har börjat uppskatta dessa kvällar då det bara är jag och musiken, sen är man förövrigt utvilad tills imorgon också då jag ska jobba panna. Lördag kväll blir det dock utgång, dock anar jag att det kommer bli en tidig kväll. Jag är så trött nu förtiden, orkar inte göra något känns det som (ja inte ens dansa till go house musik)  jag vill bara ligga här i min stora säng lyssna på musik och tänka.

På måndag ska jag ta tag i träningen ORDENTLIGT. Måste för gud vad jag och julle gottade oss i London med fet mat och såklart sprit! VÄGRAR bli sprit fet haha. Eller smygfet som man också kan säga. go go go typ.
Det är förövrigt också köpstopp för mig, fyfan vad jag har shoppade i London och idag så köpte jag mig ett par UGG  haha fan för mig, nej jag går nu från shopaholic till träningsnarkoman, låter väl bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0