levels in the deep

OH NEJ
fett deprimerad. När vi kom på tåget i köpenhamn och efter en timme då rutan visade, nästa helsingborg C ville jag spy, ja alltså ordagrant spy. Jag blev verkligen kär i London, vilket jag inte så ofta blir i en stad. Men herregud, jag ville inte hem. Kanske ta en tur hem träffa mamma och ta med alla mina kläder sen åka DIREKT tillbaka.

Men man kan inte alltid få allt man vill här i världen. Dock är nu tanken att flytta dit ännu mer frestande. Nästa vecka ska jag iaf boka flyg dit över nyår. Stanna en vecka elr två. Leta jobb och flatmates på riktigt då haha. jOBB ALL DAY ALL NIGHT nu efter att jag kom hem, pang dagen efter jobbade jag tio timmar. På lördag ska vi tjejer ut, hahahah ut här i helsingborg vilket nu verkar som om det kommer bli asssssss tråkigt. Men vi ha sagt att vi får supa ner oss o typ ha kul med varandra och göra det bästa av situationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0