turbulence

Jag vet inte om jag ångra att jag gick och träna eller inte. Tror nog inte det, för då hade jag legat hemma med en mega ångest. Det blev iaf spinning, 6 km på bandet och sen lite mage. Kan alltså nu varken känna min röv eller mina ben, fint.

Det är lite sådär små tråkigt att jag inte kan se laidback luke på fredag pga av jobb. Men jag suger på att tacka nej till jobb då jag är så jävla pengakåt. Men vet ni vad? skit i det, för jag ska ju faktist se SJÄLVASTE Steve Angello den 1 maj wäääääh så galet det kommer bli.

längtar inte till helgen dock, fi vad jag kommer vara trött på söndag jobb på fredag sen nattjobb slutar halv fyra sen hem dirr och sova upp åtta halv nio för att sen börja jobba kl 10 slutar sen vid elva på kvällen sen börjar jag direkt halv tolv till halv fyra. hahahaha ja är ett fett skämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0