längtan

Oh herregud..
Jag har en sån sjuk längtan, längtan av att lämna Helsingborg, lämna Sverige. Upptäcka nya saker, träffa nya människor! Jag är så sjuk av denna tanken att jag inte kan sluta tänka på det. Jag vill bara härifrån, jag vill börja leva på riktigt. Allt Helsingborg har att erbjuda har jag redan tröttnat på, för sisådär tre år sen. Jag vill ut och resaaaaaa, göra sjuka saker, hoppa fallskärm?? simma med delfiner ooohh det är så mycket jag vill göra så min hjärna sprängs snart i tusen bitar. Jag vill bort härifrån, även om jag älskar mina vänner så mycket och min familj men jag klarar inte av att vara här längre..

STUDENTEN BOOM SOMMAR BOOM HEJDÅ SWE
sista sommaren ska bestå av jobb, ja heltid på olssons då, sen nattjobb efter wuhu. Spara ihop pengar, sen åka ooh värme, kärlek lycka maaaaaah längtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0