home

Alabama, Arkansas I do love my Ma and Pa
Not the way that I do love you
Holy moly, me oh my, you're the apple of my eye
Girl I never loved one like you
Man o man your my best friend, I scream it to the nothingness
There ain't nothin that I need
Hot and heavy, pumpkin pie
Chocolate candy Jesus Christ
Ain't nothin please me more than you


Jade, Alexander, do you remember that day you fell out'a my window?
I sure do, you came jumpin out after me
Well, you fell on the concrete and nearly broke your ass
and you were bleedin all over the place
And I had to rush you out to the hospital
Do you remember that?
Yes I do
Well there's somethin I never told you about that night
What didnt you tell me?
While you were sitting in the back seat smokin a cigarette
You thought was gonna be your last,
I was fallin deep, deeply in love with you,
And I never told you till just now
ah, now I-

Home is wherever i'm with you..

fuck fuck fuck, måste sluta, sluta tänka sluta bry mig o va den gamla jag, självständiga kaxiga emelie, hård som sten, inget kunde rubba mig. Ångesten att skolan inte finns kvar i mitt liv längre gör detta ännu värre. Måste bort, måste börja om, finna någonting som gör mig lycklig, för här är jag inte det. Jobbet är nuförtillfället det roligaste, för jag älskar mitt jobb, ja älskar alla mina kollegor, dem är helt underbara. Jag har hatat denna staden länge, tills för ett tag sen då ja började älska den. Nu har jag inget att stanna för, ja måste vidare, göra någonting. Haha det  sjukaste är ju att jag skriver hur ja verkligen känner på en sketen blogg som folk faktist kan läsa? Ja här e ja blottad för världen, mitt sanna riktiga jag. Blödig o tjatig. När fan blev jag blödig o tjatig? När fan blev ja såhär?! Helt jävla rubbad och mindfucked. Hatar såna brudar, o har skrattat åt dem länge, nu blev jag visst en av dem? jesus, ja måste ta mig i kragen, sluta tänka på andra bli riktigt egoistisk, för det är sant, i slutändan har du bara dig själv att lita på. Bitch deluxe, ja för jag mådde bra då, INGEN kunde någonsin rubba mitt ego elr mina känslor. De va som smuts på axeln, hejdå. Men nu började jag bry mig haha wtf jag kan inte sluta skratta åt det för hur kunde jag låta det hända? nejnejnej och återigen nej. Men som de visa säger, man lär sig alltid från sina misstag. Point taaaaaken, tack. Öh alltså jag skämms hur jag har betett mig, jag skämms så jävla mycket över mig själv att jag vill spy för jag skulle ALDRIG bli så och jag sätter mitt liv på att det ALDRIG kommer hända igen, för nu är jag hårdare än sten, ingen ska komma in under skinnet på mig, aldrig. Jag litade för mycket och jag blev för trygg, för bekväm. Jag lutar mig aldrig tillbaka längre, håller istället ständigt vakt. För man vet aldrig när fel person knackar på ens rygg. Haha god, att jag skriver sånt här, men känns skönt att blotta sig en sista gång, känna sig lite som alla andra blödiga o tjatiga brudar i helsingborg. Jag avslutar detta långa, komplicerade och igentligen oväsentliga inlägg med att allt löser sig till slut, och om det fortfarande känns att hemmet är var som helst bara jag är med dig, så går det över, så som allting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0