Torsdag

Jag är fan ta mig bäst, i hela jävla världen. GIRLPOWER!!
Tränade idag oooh vad jag har saknat spinning!! Jag har ju inte tränat på en vecka!! Så idag blev det spinning sen 5 km på löpbandet, fyfan vad trött jag var sen. Men icke, tog en snabb dusch sen raka väg till jobbet! Superwoman deluxe.

Imorgon ska jag spinna igen, wuhu. Mitt favvo pass dessutom. Kommer dock vara lagom trött sen för efter träningen väntar jobb 1 sedan jobb 2 till halv fyra på morgonen. Menmen.. som sagt, superfuckingwoman.




Så himla fin, underbar låt! Tänker på frihet, kärlek, familj, vänner, ja allt. Som om livet bara passerar en genom denna låt. Haha sjukt sentimentalt, men fy vad jag blir rörd av denna låten! Helt magisk! v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0