hairhairhair

Godkväll :) Har pluggat lite nu, är ganska trött i huvudet.. Ska alldeles strax gå till hemmakväll och hyra film med mamma (nej julia jag ska inte köpa godis) haha. Sen blir det läggdags tidigt!
________

oooh jag längtar tills jag ska till frisören, dock kommer de klippa av en bra bit på mitt långa älskade, dock slitna hår. Har ALLTID haft denna längden på håret. Det röda strecket visar typ hur mycket de ska klippa, kommer förmodligen bli lite mer. Det är ju dags att klippa det så det blir fräscht och kan växa ut friskt :) haha yadayada nu ska jag inte tjata om mitt hår längre!




Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hur är din kväll nu bejb? (:

2010-05-26 @ 20:45:46
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0