Godnatt

Godnatt
Innan jag går och lägger mig ville jag bara påpeka några saker:

1. Tokio Hotel har dem bästa fansen
2. Tokio Hotel är det bandet som lätt är bäst live
3. Tokio Hotel kommer bara bli större och större
4. Tokio Hotel förtjänar alla de priser de har vunnit. De är självklart tack vare oss, de hängivna fansen att de har kommit så långt, men till största delen till dem själva då de har visat en enorm tacksamhet gentemot fansen, det finns nog inget band som älskar sina fans så pass mycket som Tokio Hotel gör!
5. Tokio Hotel är nog det enda bandet som har så många betydelsefulla, vackra och totalt underbara låtar, varje låt har alltid ett uppenbart/gömt budskap.

5 års kärlek har jag gett till detta underbara band och det går inte förklara hur bra dem är i mina ögon/öron och hur tacksam jag är som har fått se dem live två gånger! v more to come..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0