Tokio Hotel Live

HEEEEEEEJ. Jag är världens lyckligaste! Denna veckan har varit så jäkla bra, så jäkla mycket lycka! Har äntligen efter 3 år fått se mitt favorit band två gånger på en vecka!! Min dröm har verkligen slagit in! Har inte alls lagt upp mycket bilder, dock för jag vill vattenmärka alla, cuz they all are miine!! :D Men kan börja och berätta lite om göteborgs resan jag hade med elise :)


10.30 - Tågstationen i Helsingborg, ja med min latte, elise med sin varma choklad hah!


tåget till götet



I hotellet, vi badade lite jazucci och bastade och göttade oss efter den långa tågresan - röven somnade ju förfan till sist.. haha


Myys! småbilder för vi var världens lökigaste haha!


Efter att vi hade myst i jacuzzin och bastat och duschat så klädde vi på oss och planerna var att vi skulle gå lite på avenyn och ta något att käka!


Vi hamnade istället på macdonalds som låg precis bredvid arenan, 50 m från vårt hotell haha! Det var packat med folk överallt inne på mc och ute i kön.


Vi satt här en stund sen så började klockan ticka iväg, så vi stack till hotellet, byte om, lockade vårat hår och sminkade oss. Nerverna började komma :)




Tur/TH sjalen var med :D som jag också viftade med i 90 min, jag har träningsvärk i hela min arm nu haha!


Inne i arenan, det var minst 8000 pers där, men fyfan vad vi såg bra! Synd att min F A T T I G A kamera inte var så bra när man skulle fota eller ta foton på th..

Början av konserten!! Var så jäkla bra och endån om jag sett det innan så ser nu under videon att jag börjar hoppa och skrika, blev knäpp. Dock dog min JÄVLA kamera när bill precis skulle komma ut haha! Men som sagt, jag filmade inte mer eller tog så mycket bilder utan jag njöt av konserten och skrek och hoppade. Jag och Elise vet nu att vi INTE är ämnade för sittplatser ;)





Zoom into me, tom spelade piano :)


Hotellet igen, sönderbölade, överlyckliga och knäppa haha!


Vi kunde inte sova så vi sprang istället halvnakna med våra täcken runt och hotellet och kastade isbitar på varandra hah!


Frukost på Hotellet i våra nyinköpta th-tröjor hehe

Sen tog vi tåget vid 13.45. Ledsna men endån tacksamma för att vi hade haft det så kul :) Sen igår satt vi bara och krängde en massa godis och kollade på film, mucho good.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0