Godnatt.. eller?

Hej på er! :) Precis kommit hem ifrån jobbet, ganska sliten är jag. Slutade ju som sagt vid fem tiden, gick ner till stan och fikade sen var det jobb från 18.00-23.00, det var ganska mycket och göra idag. Menmen, nu hade jag gärna velat skriva "Godnatt, sov sött" men inte ska jag lägga mig än, har lite plugg att ta itu med. Har prov direkt på morgonen imorgon, gillas ej! Har dock planerat helgen, så det känns skönt, inget roligt precis, men något behövande och bra iallfall!

Fredag: Skola 8.30-15.20 - Hem, käka, plugga, Jobb 18.00-00.00, Sova
Lördag: Spinning 10.00-11.00 Hem, käka, plugga, Gym 15.30 - 16.30 därefter fika sen jobb igen 18.00-00.00
Söndag: Plugg, kickboxning sen ta det lugnt!

Kommer bli ganska skönt! Har verkligen börjat gilla och träna nu, innan var det "Vafan jag är fet, jag måste träna" haha. Nu tränar jag för att jag tycker det är roligt och jag mår bra av det, great :)
Nej nu ska jag börja plugga lite sen sova väldigt djupt och gott. Hörs imorgon då!

Kommentarer
Postat av: emma.

God morgon! Jag kikar in och hoppas att du får en bra fredag :) Kram Emma

2010-03-19 @ 08:51:27
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0