Lördag

Goddag!
Idag blev det jobb, fett. Efter jobb stack jag raka vägen hem till matilda ( i piss regnet ) vi gillar det..
Dandan kom precis och vi ska bara mysa här hemma hos matilda ikväll. Kollade innan på she's the man och nu kollar vi på liar liar.

haha jag hatar videobloggar, det är det fulaste som finns. Dem enda som är roliga och onormalt normala är matilda's för hon gör inte till sig som en uppblåst pumpa. Sen tycker jag också att alla i helsingborg är facebook horor (ursäkta mitt ord val). MEN VEM BRYR SIG OM DU SKA UT IKVÄLL? ELLER OM DU SKA DIT ELLER HIT ELLER OM DIN FARMOR FYLLER ÅR?? INTE JAG IALLAFALL. skaffa en blogg isåfall där folk frivilligt läser och inte spammas av en massa skit man inte bryr sig om.
lovley. Så mycket kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0