hej

Klockan är fem på morgonen, jag är uppe, detta är resultatet av att jag drack tre koppar kaffe nio på kvällen.
SERIÖST, alltså jag vet typ vad jag vill göra med mitt liv nu, det är helt sjukt. Jag har haft ångest sen jag slutade nian, jag hade ingen JÄVLA aning om vad jag ville göra.
Men såhär är det, jag fick värsta panikattacken när alla tog studenten i fredags, för då är det ju bara ett år kvar tills jag själv står där, lycklig men tom typ. Jag ska inte ta något jävla "ledigt år, resa, sitta och leva på min familj" ja ska ha sommar lov sen börja plugga DIREKT, tänker inte fastna här, ALDRIG, över min döda kropp. Jag har nu kollat upp min drömskola, ooohh!! detta ger mig en sån sjuuk motivation.

hell no att jag ska sluta som en bitter fitta på ica kvantum eller ngt, nono.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0