onsdag

Godmorgon!
jag är minsann uppe med tuppen idag! Ska börja jobba ungefär om en timme. Igår blev det jobb sen hem, duschade osv. Vid sju tiden kom evelina och vi satt och drack lite vin ute på min terass. Lite senare begav vi oss ner till docken där matilda och hennes mamma satt! Vi satt där i ca 1 timme sen gick vi till steakhouse (shoots för 25 spänn haha) var där ett bra tag sen gick vi till cardinal tog stämpel osv, sen till hampan. hahah det sjukaste hände på hampan. Skit många som brukar sitta i parlamentet satt där evelina blev helt till sig och insisterade på att vi skulle gå fram och fota HAHAHAAHAH. Alltså ja skratta så jag dog.. Han ena blev nog lite rädd för henne haha. Iallafall sen gick vi tillbaka till cardinal, var där typ bara i 40 minuter sen så tog jag bussen hem. Är inte så jäätte glad för cardinal, dock så skulle jag ju också upp tidigt idag.

Så nu måste jag klä på mig kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0