Monday

Hej!
Det blir inte så mycket update nu förtiden, är för lat haha. Idag har jag iallafall varit ledig! Lagade en tand idag hahah fyfan jag kunde inte prata sen hade bedövning i hela käften. Sen har jag verkligen sovit bort hela dagen, det är väääldigt skönt då och då! Resten utav kvällen ska jag städa, byta lakan och ta en lång lång dusch, härligt.

I lördags var jag ute igen haha det är inte okej att vara ute på 28+ när man är 18. Jag kände mig nykläckt, men det var väl endån okej. Imorgon blir det jobb på dagen sen ledig på kvällen. Onsdag jobba hela dagen + kvällen samma med torsdag. Idag är det bara 15 dagar tills vi tjejer åker utomlands, fyfan så skönt och roligt det ska bli! Jag har nu inte tänkt på att halva helsingborg åker dit när vi åker, ja skiter i det nu, det kommer bli roligt endån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0