late night

Hej
Har inte bloggat på ett tag. Har varit jobb varje dag och det fortsätter veckan ut. Den jobbigaste dagen var nog i onsdags, jobb från sju på morgonen (sov två timmar) inventerade då till och med 14.00 var sepe trött men sen så ringde jobbet mig och sa att jag skulle jobba på kvällen. Dock tog jag en powernap på tre timmar som gjorde susens! På jobb så satt hela familjen montozami haha skit kul, hon är ju endån snygg ( ja jag vet, botox, botox). haha hennes man frågade mig var toaletten låg och jag blev helt nervös hahaha!

Sen idag blev det jobb från 12.00 till 17.00 gick sedan till viva och fikade med matto, lollo, danielle och maria, sen kom matilda också! Stack hem till henne sen och vi har spelat monopol, VEM VANN? jag hehe.
Skall snart sova, ska upp imorgon för att gå på stranden som åker till london på onsdag, eller ja hon flyttar dit! Kommer sakna henne och jag saknar CINDY!

Kväll fredag samt lördag blire jobb.
vi hörs när vi hörs! Godnatt



Jag är hemsk när jag säger detta.. men fan jag saknar mitt bruna långa hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0