Fredag

Godmorgon!

Vaknade för en stund sedan sitter här och myser med lite jordgubbar till frukost. Ska strax bege mig ner till jobbet, jobbar fram till ca 16.30 då blir det att gå hem till lina och göra vid sig sedan sticka till masselicious på tjejmiddag! Igår blev det jobb så som hela veckan, jobbade både lunch och kväll. I tisdags var jag till och med ute med två från jobbet haha men när man blev full kastrull gick man hem! jaaaa, inte så mycket mer och säga än att jag har jobbat mycket, blir jobb imorgon ocksåå, dock på kvällen så det är ju skönt! Igår satt vi kvar  efter stängning och tog någon cider, trevligt!

nej nu mina vänner skall jag sätta igång och packa ihop allt, btw mitt rum ser ut som andra världskriget, INTE OK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0