17 juli

Vill först och främst börja med att säga GRATTIS MATILDA PÅ ARTONÅRSDAGEN!
Igår hade hon tjejmiddag och jag hade skit skoj! Vi gick ut sedan ett gäng till tivoli och dansade loss. Creed till mig att jag INTE ramlade med mina klackar haha. Vid ca halv tre gick jag hem, utan olivia? haha hade ingen nyckel så jag försökte klättra in till min altan rev upp mitt ben hahah olivia kom dock sen fem på morgonen och räddade mig så gick vi ner till henne och sov hahaah sjuk kväll. Om ca en timme ska jag befinna mig på jobb så måste duscha osv.
bilder osv från tjejmiddagen kommer inom kort, det vill säga när jag hittat min kamera laddare..
återigen grattis matilda, love u soulmate <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0