Måndag

Halloj
har inte skrivit på länge haha har känt att det inte är min grej längre, sen har jag inte haft tid, jobbat hela tiden. Dock så känner jag att jag inte vill ta bort min blogg har ju haft den så länge. Fattar inte att folk fortfarande läser min blogg, den är fan totalt meningslös hahah, skriver bara en massa skit igentligen.

Idag har jag varit i stan med dani matilda och julia har växlat pengar, fikat osv, vi åker ju imorgon natt/onsdag morgon. :D Ska bli så jäkla kul (bort sett från att hela helsingborg ska dit) men jag ska försöka att inte tänka på det haha. Så idag blir det filmmys sen imorgon packning och fixa det sista. Är borta i 10 dagar :)!!
annars är livet fint, underbart!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-10 @ 10:54:48
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0