Onsdag

Hejhej
Är helt slut. Sov hemma hos danielle igår så vi kirrade ihop en god middag med efterrätt med meessh och martin, mys! Sen kollade vi på Shutter Island, som för den delen är riktigt bra! Sen somnade jag gott. Gick upp till skolan och slutade vid halv fyra. Kom hem och hemma var alex, världens gulligaste lilla unge på fem år, så jag umgicks lite med honom innan jag stack på ett spinning pass vid halv fem tiden. Efter träningen gick jag en liten promenad med rebecca, thats pretty much it!

Nu ska jag sova, eller jag vill sova nu, men det går inte så bra, alex har hittat en flöjt och springer runder och spelar hahaha, gullunge.
Jag vill ha helg nu! Eller ännu bättre, en ledig vecka till! Jag är iaf ledig från jobb i helgen så får väl försöka hitta på något skoj :)



ps. Saknar min julia (SPUNKEN) ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaw, saknar dig ocksååå

2010-04-07 @ 20:48:54
URL: http://jspangenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0