mjaaaou

Okej, jag gick inte och tränade, jag orkade verkligen inte. Så istället har jag leggat i min säng som en fet katt. Det kan vara trevligt ibland det också.
Det är bara en månad kvar tills jag fyller arton, hooow fuuun. Äntligen kan jag beställa en massa saker på mitt namn och låta kronofogden jaga mig!!! hahah okej nej inte direkt. Dock har jag kollat på en mobil jag VÄLDIGT gärna vill köpa. Den nya sony ericsson, eller ja, ny och ny det kommer ju nytt in hela tiden. Men jag tycker det är en av de snyggaste mobilerna de har gjort!
Och, nej cindy, jag ska inte göra samma misstag som dig och låta sig luras av 3 hahah!
yadayadayada nu babblar jag för mycket igen om igentligen ingenting
Vi höres laaatero :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0