okej, nej, inte okej.

Som ni kanske märkt - skriver jag bara här om jag är arg, ledsen, eller helt enkelt bara på dåligt humör. HA, greaat.

Okej.
Jag får ALDRIG UPPLEVA MINA DRÖMMAR.
Men så får några "perfekta" små snor ungar allt serverat på ett silver fat, NOT FARE.

Sen så är jag skit sur på att kenza kinsa ninsa jaa whatever har träffat tokio hotel + intervjuat dem. OH VAD KUL FÖR DIG (NOT).
Jag har gillat (okej nej.. ) ÄLSKAT DEM så mycket längre än henne och jag förtjänar det för hon är endån svin rik och snygg så vadfan, räcker det inte?
Nej jag är inte avundsjuk (klart som faan) jag ville bara skriva av mig lite för att jag tycker lyckan borde vända till MIG någongång. men icket.

Men jag överlever, man måste ju .. Så nu ska jag återgå till verkligheten.
OCH JA, ÅTERIGEN
jag är ett psykfall

baj

Kommentarer
Postat av: Pauliina

hahahaha ja gillar ditt inlägg stort! mer power till oss som lyssnat längre!

2009-09-17 @ 17:08:54
URL: http://pauliina22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0