hej

Ojojoj. Längesen man skrev till det här!
Idag är jag faktist inte på dålig humör eller liknande (wow)
Men idag ska jag ut och ett par tjejkompisar och ha sket roligt! Då igår blev ett rent fiasko, men roligt hos julle först hehe!

Okej, som ni säkerligen redan vet är jag ett psykfall och ikväll har jag tänkt psykafolk. Ni vet, komma med väldigt underliga frågor och svar, för att se deras reaktioner. JA, sånt e verkligen undehållande för mig, höhö!

Okej, klockan slår sju och jag ska om en timme var klar och fixad. Nu sitter jag här ofixad och absolut inte klar.
Men dock tänkte jag på om jag skulle köra en pyjamas-outfit idag, låter väl piffigt? Och ett par loofers HAHAH jag äger inte ens ett par. soorry, but they are sooo daamn ugly.

Nog om det, nu skall jag trakassera min moder lite, punga ut lite pengar från henne sen så beger jag mig dit kvällen tar mig.
soo loong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0