world behind my wall

Hejhopp
Idag är jag en väldigt lycklig tjej. Idag har jag inte känt en sån enorm lycka som idag. Tro det eller ej men idag morse beställde jag, inte en, utan TVÅ biljetter till två olika tokio hotel konserter, och jag är så jäkla lycklig!! Jag har väntat på detta i två år, två år, fattar ni? För två år sen skulle jag sett dem, men den blev inställd och jag blev så jäkla besviken, ledsen. Så jag slutade lyssna på dem ett tag, men jag har alltid älskat dem, i tre hela år. Jätte många tycker tokio hotel är fjantigt och bajs, men seriöst, om man lyssnar och läser deras texter, det är helt sjukt. Konserterna äger rum den 1 mars (köpenhamn) och den 5 mars (göteborg). Kommer bli helt sjukt och jag är ordagrant i extas.

Okej om vi nu går in på någonting annat. Idag vaknade jag, beställde biljetterna sedan begav jag mig ner till stan, first stop - espresso house med julia och drack den godaste kaffen, ja espresso house gör verkligen de godaste kaffe. Sedan, next stop - Wayne's med elise julia samt danielle. Efter den trevliga fikan stack jag och julia och gymmade, rätt nice för vi har ju inte tränar på sisodär en månad.
Nu har jag tillägnat min kväll med att knarka tokio hotel och städat mitt rum, funderar också på att plugga tyska, vilket jag förmodligen ändon inte kommer att göra haha.
Har även bestämt mig för att börja blogga lite mer, ha outfits bilder osv. Tycker igentligen det är ganska fjantigt, men kul och titta tillbaka på :P

____________________________________________________________________________________

Idag är favvolåten: Tokio Hotel - World behind my wall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0