Tisdag

Godmorgon.
Vaknade upp av att min syster kom in med en lapp där det stod att jag ska hämta ut någonting på posten, hmm undra vad det är.. Ja nu sitter jag vid datorn som en liten nörd, ska göra iordning lite frukost sen så hämta upp paketet på poset sedan ner och träna.

Boktips:



Dessa böckerna är otroligt bra, om ni som jag är en sucker for love. Det är ungdoms böcker och är inte så speciellt långa. Men när ni väl läser kan ni inte slitas bort. Handlar om en tjej och kille som träffas (ovanligt) och så får man vara med dem under sina pinsama stunder och deras vardagliga rutiner.

Writer: Kate cann

__________________________________________________________________________________________




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0