last night

Igår blev det lite mys hemma hos mig med julia och matilda sedan begav vi oss ner till tivoli. Tack till ella och hennes kompis som faktist lät oss komma in även om vi inte hade biljett :) Där inne dansade jag och matilda som idioter, ja bokstavligen haha. Skojade runder och körde vår älskade cowboy dans! Efter allt dans och mög promenderade vi hem och sov som stockar, dock gick jag och la mig i ett annat rum för matilda tog hela platsen i sängen.

Så idag vaknade vi upp, käkade frukost och satte sedan på landet för länge sedan. Lillefot (lillehals som jag trodde han hette) och chomper haha. Sedan har vi bara tagit det lugnt och skrattat. Lite senare ikväll blir det förmodligen fika med julia.

 
summerjam


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Tack för din röst! Allt bra med dig idag?

2009-10-29 @ 18:31:57
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0