camp and dance

mäh

Igår så körde vi till GEA-stugan. Myste med klassen och kollade på skräckisfilmer. Sedan dansade alla och sånt haha riktigt kul. Sedan bildade vi en liten ring och snackade hela natten, häärligt. Frukost klockan åtta på morgonen, helt död, sov i cirka tre timmar typ .
Tur som in i min kusins stjärthål åkte jag och julia tidigare så vi kunde inte hjälpa till och städa (mohahah). Så hade ja danslektion - nu hemma.

Igår fick jag värsta chocken, Rumäniens regering har avgått? VA? Hur fan kan en regering avgå? Okej jo det vet jag, men det var tydligen någonting parlamentet hade bestämt. Det är total kaos där, många har blivit arbetslösa och lönerna sjunker.
Ja men så tänker ni säkert, de är  jumed i EU? De kan låna pengar? Naj, de måste ha en viss "spar summa" för att kunna låna pengar och ja, Rumänien har ju inte så mycket nu så att säga.
aja,  vi snackade med vår lärare och vi behövde inte ändra våra resolutioner, puh! Kanske ändra öppningstalet bara. Fn-rollspelet äger ju rum i nästa vecka, aahooh stress stress.

Naj ni, nu skall jag fräscha upp mig sedan fika med evelinan sen blir det jobb, oh, jag har saknat jobbet!
hejochdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0