Tack

Kul med många komentarer på det inlägget om de provocerande bloggarna. Känns skönt att jag inte är ensam om att det har gått lite för långt, eller för långt?

Iallafall. Jag kom nyss hem ifrån skolan, ja klockan är redan fem, hade mentorssamtal till ungefär halv fem vilket gick bra! Förvånadsvärt bra! Kurs provet i tyska steg 2 som skulle ägt rum idag (enligt mig haha) är då på torsdag, skönt då hinner jag plugga ytterligare mer.

På tal om någonting helt annat, någon som såg systrarna dagmar idag i "efter tio" på kanal fyra? Jag gjorde! Jätte snygga kläder finns det verkligen och gillar också hur de beskriver deras stil som  Arty chic. Deras senaste kollektion handlar mycket om den nya kvinnan "superwoman" som de kallade det. Mycket fint!

Nej, nu blir det plugg och sedan lite tv tittande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0