Good day

Godkväll.
Skola idag, helt okej, fick till och med beröm på matten för jag var aktiv. Haha, första gången antagligen.. Efter skolan cyklade jag som en idiot, det blåste och regnade, trillade nästan av cyklen. Men jag kom iallafall hem, pluggade lite tyska. Har ungefär 270 glosor till imorgon, jag kan 20 st? Ja vid sex tiden tog jag bussen till dansen där vi repeterade pink panther och in the closet. In the closet kan jag bra, men pink panther, HAHAHA skämtar du. Typ ingen kan den endån, vi lärde oss typ nästa hela idag och vi ska ha dansshowen på måndag + tisdag, ja good luck.

Skall tillbaka till plugget samt grey's nu
hejs!

Kommentarer
Postat av: The blog of Rebecca Svensson

hatar glosor, men that's life!

2009-11-18 @ 22:50:45
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0