Dark side of the sun

Godmorgon
Igår natt blev det ingen uppdatering då mitt internet krånglade. Men igår blev det iallafall fika, två gånger haha, sedan jobb. Slutade vid tolv, skippade till och med personalmaten för att gå hem och sova men när jag väl kommer hem är jag skit pigg! Så tittade på två filmer som gick på tv3 till halv fem på morgonen, sen så somnade jag haha!

Klockan är snart halv två, har tänkt dra ner snabbt till gymmet, sedan till danielle för att hämta min mobil, ja de som renoverar i hennes lägenhet hittade den! Sen blir det plugg och så har jag tänkt kränga en massa haha det är ju därför jag ska till gymmet nu.


 


Kommentarer
Postat av: Elin Pettersson

Hejsan!

Jag hittade ingen mejladress till dig, därför skriver jag här.

För att du ska vara länkad från Skolstadens hemsida till din blogg, måste du länka från din blogg till Skolstadens hemsida. Jag hittar inte den länken någonstans. Vill du lägga till länken, annars kommer du tas bort från Skolstadens hemsida.



Hälsningar

Elin Pettersson

2009-11-18 @ 15:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0