äntligen

SÅ!
Idag skickade jag skorna, en tjej vid namn Jenny köpte dem och det känns toppen. Sålde alltså ett par friis company skor, som jag aldrig använt och lagt för mycket pengar på, typiskt.. Aja, nu under veckan kommer jag att sälja ett par till skor som jag heller aldrig använt. Det blev fel med storleken och så pallade jag inte lämna tillbaka dem. Men det är iallafall ett par jätte snygga skor från have2have.com och är i rosamocka, ca 12-13 cm klack så håll utkik på blocket :)

Känner mig ganska lat idag, skulle igentligen bli värsta pluggdagen men gick och köpte godis med jullan sen så fastande jag framför NCIS. Nu sitter jag här och har inte gjort ett skit. Har tänkt repetera tyskan lite då vi har ett stort kursprov nästa vecka. Historia arbetet får jag helt enkelt göra imorgon, har dock börjat lite smått.

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0