Söndag

aaahh! Har haft så jäkla bra helg så det inte är sant, bästa på länge!

Fredags: Skola fram till tio över två stack hem, sen träning med sandra, sen duscha osv. Sen till mikaela där vi förfestade lite sen begav vi oss till bella som fyllde 17! Riktigt kul hade jag, dansade så mycket att jag nästan fick blåsor på fötterna hah! Sedan blev det stan och nattkäk sen sov jag med min fru (lina) HAHAH :D
Lördag: Jag och lina vaknade upp som två zombier, jag hade träningsvärk i hela kroppen! Och nej det berodde inte på att jag hade dansat för mycket dagen innan utan jag tränade ju på fredagen, och så klart stretchar jag inte efter, hur bra? Ja vi tog det bara lugnt, hyrde två skräckfilmer. Flickan i Källaren -  som var helt SJUK, typ en hemma gjord film, en man låser in en tjej i typ en "skrubb" inte en källare, sen ställer han sig där ibland naken och skriker "SCHATZII SCHATZII!".. rätt sjuk film. Den andra penny dawdren var bra, jag och lina pissade på oss nästan haha. Vid halv två tiden gick vi och la oss.
Söndag: Upp halv åtta på morgonen, och jag är ju inte den människan som är morgonpigg direkt. Åkte till tomelilla med linas pappa med såklart skit hög musik i bilen, skoj! Kom till slottet vid elva tiden, vi började inte filma förrens halv två, rätt segt! Alla åt vid halv ett skit god buffe inne på slottet innan vi skulle börja filma! Men hade riktigt roligt idag, skrattat så mycket hah :D mathias - "Någon som beställt en hora?" hhahah Loppan-"ja ngn som är blind?" aahj, de var bara en sak de dom sa typ hundra sjuka saker så jag trodde ja skulle dö haha. Sen ja lina, b? haha vacker skapelse hon dära. Vi blev klara vid halv åtta så kom mamma och hämtade oss, körde en snabbis till mc och åt, rätt hungriga. Sen nu hemma, är heelt slut! Ska duscha sen lägga mig dirr! Ska faktist lova mig själv att uppdatera bloggen oftare, för det gör jag ju inte nu direkt :P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0