Fredag

Har skit ont i min rygg nu för jag somnade på den jävla soffan, ääh.. Igår tittade jag film i min ensamhet haha, rätt skönt ändon. Dirty dancing 2 ooh va bra den var. Okej den första dirty dancing är ändon bäst. Jag skrek lite för mig själv av vissa gulliga saker.. haha ensaaam? haha.

Idag ska jag bara ta det lugnt, plugga tyska. Har kursprov nästa vecka, good luck emilie! Haha, nej men det blir att råplugga. Träna ska jag nog också hinna med. Är rätt sugen på ett spinning pass faktist.
Imorgon kommer jag nog inte hinna att upptadera så mycket eftersom jag ska jobba. Måste också införskaffa mig en väska jag såg på stan igår.
FAN nu är jag hungrig
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0