ett problem

Har ni hatat någon så mycket att ni sååå gärna vill att personen ska lida? Det finns en person som jag såå gärna vill sticka in en massa nålar i. Jag hatar inte igentligen, hatar ingen, men denna personen OOOHH, jag skulle kunna göra vad som ska ni veta. Människan är trög HAHA, och äcklig, och du kommer sluta på ica maxi :D AHAHAHHA 100 % säker på, och det är mina närmaste också ;) för du är såååå tröööög, och du borde hitta dig själv och inte vara en JÄÄVLA copy caat, för du är behöver fan hjälp , ska fan betala psykolog till dig din äckliga fattiga TJUV. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! jag lovar, jag ska göra allt i min makt för att göra livet surt för den här människan, JAG LOVAR! U will see more from me :D REVEENGEE,




_________________

okej förlåt :D men så blir det. Har precis sooolat, sen så ska jag alldeles strax bege mig ner till stranden för att ta ett dopp! Det blir årets första dopp, haha dålig va. Ja jag ska lugna ner mig nu haha sen cykla ner.
baj

Kommentarer
Postat av: johanna

whyred har släppt en glasögonkollektion, kolla in den i min blogg!

2009-06-02 @ 20:27:00
URL: http://liveforfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0