30 maj

Hejhopp

Gårdagens



Igår blev det som sagt jobb. Käkade innan på mezo med rebecca. Hanna kom en stund och fikade med oss sedan kom elise och hennes pojkvän, mycket trevligt. Började alltså jobba vid halv sex, inte så mycket folk i början men fan va det var fullsatt sen framåt kvällen, trodde jag skulle dö hahaha men jag klarade mig! Slutade vid tolv tog bussen hem byte om, duschade osv och begav mig senare till min granne där vi var ett par stycken. Efter ett par koppar kaffe och en jobbig dag sitter jag och dricker vin hos min granne haha, som sagt, kaffets magi, blir över hyper. Ser dock manisk ut efter 5 koppar (jag vet, eftersom jag har druckit fem koppar på två timmar). Kom iallafall hem vid halv fyra tiden och somnade direkt!

Idag vaknade jag vid elva tiden av att mamma kommer inte "FAN HAN HAR TAGIT HIT EN KANIN  IGEN". Haha jävla pälsan (min katt). Men på sätt och vis vill han ju bara visa oss att han kan. Har bara tagit det lugnt, ska jobba idag igen. Får se om jag orkar göra något efter jobb. Nu ska jag iallafall plugga och baada :D


Just de, mina skooor, jag har ju inte berättat om dom haha. Jag har beställt ett par klackar, som är fuuullt med nitar och diamanter. Såg faktist nyss att kenza ska ha på sig dom ikväll exakt samma hahah. Ohh längtar verkligen tills dom kommer :(
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.pointshop.se/?ref=795253



tjäna pengar & shoppa gratis :)

2009-06-04 @ 23:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0