27 maj

Nu har min syster åkt, läämnat mig, känns ganska tomt utan henne. Var lite småledsen igår dock, fast  jag kom på ett bra sätt att få mig lite gladare, beställde nämligen ett par skor haha! Min lön är alltså GONE. Resten av mina pengar måste jag ha till new york, så lika bra att växla in dom till dollar, så jag inte gör av med dom också. Mitt dilemma var igår om jag skulle köpa plattång, väska eller skor. Skor valde jag såklart, men nu kommer jag se ut som en crackhoe utan plattång då mitt hår står ut från alla håll och kanter. Jag får helt enkelt börja ha lockigt hår då en locktång är det enda jag äger nu efter min syster flyttat.

Nu så ska jag till familia, kolla lite, kanske handla något höhö.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0