24 maj

Jag vill ha september! Haha när alla vill ha sommarlov osv vill jag ha september, men inte konstigt! I september ska jag nämligen till new york till min kusin. Inte konstigt att jag måste planera det så långt fram, min kusin sa att jag måste ha med mig MINST 10.000 kr för att shoppa, haha ohmy så nu ska jag snåla hela jävla sommaren och lägga alla mina jobb pengar åt sidan till resan, läääääääängtar. Har nämligen två jobb i sommar. Ett helg jobb och ett jobb då jag jobbar på vardagarna. Så mycket fritid kommer jag att ha på sommaren haha. Äh, det kommer vara värt det!

Igår blev det mezo, sen "grillfest" sedan hem och sova vid halv ett tiden. Var rätt trött igår eftersom jag hade jobbat, menmen. Nästa helg blir det jobb både fredag och lördag! äh, cash is cash hahah. Nu så har jag tänkt göra något med mitt hår, sen ska jag åka till malmö. Kommer troligtvis vara där hela dagen. Sen MÅSTE jag plugga, jag har inte rört min tyska bok på ja, jag vét inte hur länge haha.
baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0