helgen

Fredag: Skola fram till tio över två (vi hade ingen musik, FAAN, älskar musik lektionerna). Stack till lina och träffade filip utanför vi stack upp till henne, så solade jag sen så stack jag och lina ner till stan. Mötte upp cecilia och tog en fika med henne på mezo, as trevligt! Jag och lina tog senare bussen hem till mig, tog det lugnt osv. Vid nio tiden åkte vi ner till stan för att träffa smith, johan, filip, hanna, sofia, denise och lisa :) Åkte över till vårt grannland haha, hade trevligt där sedan in till helsingborg igen. Jag och lina träffade bumbi och jonas, hahah så jävla roliga dom e :D Käkade kebab sen stack jag och lina till lina, sov där.

Lördag: Vaknade alldeles försent, vid fyra typ. Linas mamma körde mig hem så pluggade jag, duschade osv. Stack senare hem till denise, mös käkade godis osv. Fick sen för oss att sticka till bårslöv till bruer, lisa hängde med också. Sprang som idioter till bussen, sen i bårslöv kom vi vilse haha, inte bra! Kom iallafall fram till bruer, riktigt roligt, flabba som fan :D Vid tre tiden kom pontus och hämtade oss ända från höganäs, så jävla snällt, tack! Så var vi i höganäs ett tag sen körde dom oss till laröd sen :)

Söndag: Vaknade vid elva av att lina typ ligger på mig haha. Tog på mig osv och tog bussen. Kom hem för inte så jätte länge sen och är i stort behov av att plugga, men paaaalllaa, men måste så ska lägga mig i badet och läsa lite, BRA BRA! Sen så ska ja bara mysa, helt död. Kolla film med la familia sen ;)

Orsaken till att jag ej uppdaterat är kanske för att jag har varit för lat nu på sistonde, ajaaa.
hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0