fetma och kärlek

JAG ÄR FETT FET.
jag har tryckt i mig inte en, inte två, inte tre, inte fyra, UTAN FEEM MUNKAR
FATTAR NI??????????? och snart ska ja käka varma mackor som min mamma gör nu :D HAHAHAHAHAHHA ja skämtar inte. Men jag har vissa såna dagar..

OCH JAG ÄÄÄR, jätte förälskad i Hugo, han som är med i den rätte för rosing, HAN ÄR FÖR UUNG, HALLÅ? han e 19 och hon e 35, han passar mycket bättre med mig! Hahah, hugo e fett sexig och jag har planerat att han kommer bli en av mina framtida män hahha. Johan som också är med där (han som sover hela tiden och gör ingenting) jo det är linas man.
NUUU ska ja kolla tv och feta upp mig och tänka på hugo, WUUNDERBAART
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0