bio

Då är filmen bokad, friday the 13th! Ska bli roligt och se denise pissa på sig ;)
Till vårt sällskap kommer även marcus och patrik. mucho treevligt. Vi ska hämta ut biljetterna klockan 21.00 och bion börjar 21.30. Innan dess ska ja och denise ta en fika på mezo!

klockan är snart halv sju och jag sitter fortfarande i min blåa morgonrock, icke så bra!


Fett cool var jag igår! Med ett par hängiga byxor, adidas tröja och ett par converse!
Idag blir det väl något mer mindre coolt, vi får ju allt se.
Nu jävlar i de ska ja ta ett fett coolt bad mina  coola vänner, HA DE COOLT!
hehe

Kommentarer
Postat av: elise ;)

Du måste skicak mig bilderna din lökiga apa!!!! :D:D

2009-03-08 @ 14:41:33
URL: http://elisez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0