Måndag

Jag klarade iallafall av att gå upp imorse haha lite stolt ändon! Kom till skolan så hade vi den årliga skoljoggen. Vid ett tiden var det konsert, vilket var jäkligt underhållande, för oss åskådare HAHA. Tog sedan en tripp ner till stan i den fina vädret med julia. Hittade äntligen en kavaj så jag la undan den tills imorgon höhö :D Fick även mejl idag då mina skor är påväg hem till moi! (v)

Nu pluggar jag IGEN haha fyfan vad jag är stolt över mig själv ändon. Men jag ska fortsätta nu, lite senare kommer jag lägga upp en video på mig själv där jag sjunger HAHAHAHAH fyfan :D en låt jag har "skrivit" själv hahaha, fyfan jag kommer döö.

________________________________

jo förresten, min katt har lämnat en gåva till mig, en sen födelsedagspresent
EN JÄVLA ÄCKLIG DÖD KANIN.
min katt är en massmördare.
uh, jag måste ge han tabletter nu så han inte blir sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0