jobb, skor, ont i kroppen

jag har inget liv. Jag jobbar, jobbar och jobbar, sen köper jag skor.

Idag: Jobb
Imorgon:Jobb
Torsdag:jobb
Fredags:jobb
Lördag: jobb
söndag: ledig?
Måndag:jobb
tisdag:jobb
onsdag:jobb
torsdag:jobb
fredag: jobb
lördags: jobb

GILLAR VI VAA??? JAJAAAAAAAAAA.,. Jag har blivit lite koko på sistonde. inte konstigt?

men nu är jag lite lycklig ändon, pågrunda av att jag beställde ett par skor nyss =)=) MAHHA DET VAR DOM ALLRA SISTA FUUCKERS. sen imorgon eller i övermorgon ska jag hämta ut mina andra skor.
JAA SKOR SKOR SKOR SKOR SKOR, I WAANT SKOOR. GIVE MEE SKOOR. nu ska jag kolla lite mer skor, och se vad jag mer ska beställa. CAUSE I'M RICH (plus att jag har typ arbetsskador efter att jag har jobbat så mycket) but still, I got my shoes :)

Kommentarer
Postat av: Mira

Var jobbar du snygging? :D

2009-06-29 @ 12:09:24
URL: http://mhortnagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0