5 juni

Strålande dag må jag säga att det har varit! Har varit i skolan gick på engelskan fick reda på nationella och fick vg+ är nöjd men om jag skulle lämna in mina andra uppgifter som jag glömt och göra (nej har inte pallat) skulle ja få mvg i betyg, men shiit saame, går i ettan, tvåan får jag ta upp det ett steg :D höhö.
För att jag nu var lite uttråkad, lite glad, lite ja, jag vet inte. Beställde jag hem ett par skor, IGEN, hehehhe. Men denna gången är det faktist inte ett par högklackat utan ett par platta.



Lite indian skor haha, dom är mellan höga också då jag inte är så förtjust i jätte höga eller jätte låga. Jag vill att dom ska komma nuuuu, sen har jag tänkt beställa ett par till, men det vetifan, om jag pallar slösa mer pengar på skor denna månaden. However så ska jag dra mig till skolan nu, sista lektionen, sen heelg, skönt. Vill även tilläga att Rebecca linnell är helsingborgs största skolkare, (var inte i skolan onsdags, torsdags eller idag) BAAD.
baj

Kommentarer
Postat av: medina

haha, både sött och rolig. dem var fina skor. så fint dit hår är i den bilden i menyn ;)

2009-06-05 @ 13:32:21
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: Anonym

ny nyhet om TWILIGHT! kolla in och kommentera vad du tycker? vem ska kirsten stewart ( bella ) välja ?

http://ronyajulia.blogg.se

2009-06-05 @ 14:02:51
Postat av: Cindy

Sana skor finns pa pennys for tva euro nar jag har pengar ska jag skicka sana till dig som en present. Saknar dig jatte mega mkt <3 vi har sa kul pa vara rokpauser. kocham cie mala <3

2009-06-05 @ 18:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0