19 juni

Har inte hunnit uppdatera, varit för lat HEHEHE. Igår var vi iaf och tältade, HAHAH längesen jag skrattade så myckey och så FULT. Det blev allt från flintastek till bajs till skratt sen grått. haah. Kom hem halv sju imorse och var SÅÅ jävla trött att jag ville skjuta mig i pannan, så jag däckade dirr! Vaknade upp klockan elva (fän) och så duschade osv, sen till jobbet som började klockan tolv. FYFAAN DET VAR FULLT SOM JAG VET INTE VAD. Jävla kö utanför dörren så mkt folk, så mkt disk, så trött emilie. Pille ickee. Vissa stunder ville jag hänga mig men efter ett tag lugnade det ner sig, PUH. Slutade klockan halv fem, gick hem, ingen hemma? Ja då satte jag mig på altanen, INGEN KOM. Efterbliven mor. Men sen ringde jobbet igen och frågade om jag ville jobb, SUURE, jag har inget liv ändon. Så började jobba igen halv sju till tolv på natten. Inte så mycket folk på kvällen, TACK GUD. Åt en jävla go middag där, (kvällsmat?) Wellington lax/biff med rödvins sås och såna konstiga potatisar :D mahah, micke gott.

Nu är jag hemma, och har ont i hela min kropp, luktar gamla matrester och typ rött vin. Nu ska jag sooova, bilder kommer in imorgon.
baj

Kommentarer
Postat av: LENA

God morgon :) ha en bra dag idag! kram <3

2009-06-22 @ 11:29:54
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0