14 juni

Igår  blev det alltså jobb. FAN VA DE VA JOBBIGT. Halva helsingborg var tydligen tvungen att  dricka två glas vin VAR, pallaa. Sen massa annat, kryddaarn. (haha längesen man hörde det ordet) Ja jag slutade runt halv ett tiden så jag begav mig ner till stan och tog bussen till jessica och hennes vänner. Mucho roligt haha snackade osv, jag ska sätta in ett klipp här om hur en kille berättar om "män och kvinnor" haha trodde jag skulle pissa på mig av flabb :p Ja nu är jag iallafall hemma och jag har tänkt ta ett långt och sköönt bad. Sedan städa upp här lite. Ikväll blir det grillmys osv på gröningen med en massa. Det är fan sommarlov, jag tror inte jag har fattat det än haha!


Gårdagens! Inte den bästa, men det enda jag kan komma med hah.


Och så videon haha! Ibland tror man inte att han snackar på svenska haha!!


Det bästa var nog när han sa - " Vi går ut äter häst och kör på blommor"
 HAHAHAHAHAH
när han igentligen menar "Vi rider med hästar och jag köper blommor till henne"

Ja det var nog det roligaste igår :D
baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0